Vi använder cookies

Aareon använder cookies för att erbjuda dig den bästa möjliga upplevelsen på vår webbplats. För mer information om vilken data som lagras hittar du i vår sekretesspolicy. Om du godkänner användningen av cookies klickar du på knappen "Jag accepterar".

Prisjustering 2020

Prisjustering 2020 FAQ

Här hittar du svar på frågor gällande Aareons Nordics prisjustering som kommer att börja gälla 1/1 2020.

Varför nytt avtal?

För att kunna fortsätta säkra kvaliteten och vidareutveckla systemet samt kundsupporten, behöver vi bland annat höja support- och underhållsavgiften.

Vem ska jag prata med om prishöjningen?

Kontakta din säljkontakt eller maila oss på info@aareon.se

Varför höjer ni priset?

Eftersom branschen kontinuerligt förändras så har vi startat upp ett arbete med att utveckla våra tjänster och kommer att fortsätta med det även framöver. Några exempel på vad vi gör:

Hur vet jag att ni inte gör samma stora prishöjning nästa år?

Det nya avtalet kommer att vara ett tre-årsavtal, där vi garanterar att prishöjningarna blir enligt Labour Cost Index dock minst 3 % .

Kan jag få ett lägre pris?

Nej, priset är baserat på de licenser ni har i er nuvarande installation.

Vad händer om vi inte bekräftar uppsägningen?

Då upphör vårt support- och underhållsavtal att gälla, vilket innebär att ni inte får tillgång till nya versioner av Incit Xpand. Ni får heller inte tillgång till vår 1st line support.

Kan vi fortsätta ha systemet utan support- och underhållsavtal?

Ja, om ni enligt avtal har en icke exklusiv evig nyttjanderätt, vilket innebär att ni kan fortsatta använda Incit Xpand men utan tillgång till nya versioner. Ni har då inte tillgång till rättningar av eventuella programvarufel och inte heller tillgång till vår 1st line support och supportportal.

to top