Vi använder cookies

Aareon använder cookies för att erbjuda dig den bästa möjliga upplevelsen på vår webbplats. För mer information om vilken data som lagras hittar du i vår sekretesspolicy. Om du godkänner användningen av cookies klickar du på knappen "Jag accepterar".

Support

Nyheter
Tjänster > Customer Service

Lär känna Customer Service

Vi på Aareons support vill alltid finnas här för våra kunder och jobbar hårt för att kunna erbjuda korta handläggningstider och en personlig serviceupplevelse. Välkomna till oss med ert ärende!

AAREON NORDIC CUSTOMER SERVICE - VI FINNS HÄR FÖR DIG

Som Xpandanvändare och kund hos Aareon dyker det ibland upp frågor eller så stöter du på ett problem. Vårt mål är att du ska känna att vi finns här och hjälper dig i dessa lägen.

Vi vill att kundservice ska genomsyra alla dina kontakter med oss och ge dig förutsättningar att använda vår produkt fullt ut. 

Har du ett supportavtal hos oss så ingår alltid 15 minuters gratis support för användarfrågor!

NÄR DU VILL KOMMA I KONTAKT MED OSS

Hjälp oss hjälpa dig - när du behöver hjälp så ser vi gärna att du registrerar ett ärende på vår supportweb. Anledningen är att vi vill ha in så mycket information som möjligt att arbeta vidare med redan från start. Ju tydligare beskrivning desto bättre!

När något är brådskande är det bra om du först lägger ett ärende och sen ringer oss – då kan vi snabbt påbörja felsökning.

VÅR PROCESS

Alla ärenden som kommer in till oss hanteras i vårt ärendehanteringssystem. Vi klassificerar era ärenden efter typ;

Samtidigt prioriterar vi också ärendet efter påverkan och allvarlighetsgrad. Vi gör en omfattande första analys och felsökning av det upplevda programfelet (incident). Det kan i många fall innebära att vi behöver kontakta dig och få mer information. Ibland ber vi även om att få koppla upp oss mot din dator för att se vad som händer på din skärm när felet uppstår.

Alla upplevda programfel är inte ett fel i sig. Skulle det gälla ditt ärende kommer vi att ta kontakt med dig och berätta hur du kan arbeta i programmet för att undvika att det händer igen. I de fall där vi konstaterar programfel och lösningen behöver tas fram av annan expertis kommer vi att se till att din incident hamnar i rätt händer.

När det gäller frågor (service requests) så jobbar vi såklart så fort vi kan för att du ska få hjälp!

TRÄFFA OSS PÅ CUSTOMER SERVICE

Du kanske har undrat vem som tar emot dina frågor när du skickar in ett ärende eller ringer upp oss. Nu vill vi passa på att ge dig en kort presentation av vårt fantastiska supportteam av kompetenta it-tekniker.

Support team 2
to top