
Lär känna Customer Service
Vi på Aareons support vill alltid finnas här för våra kunder och jobbar hårt för att kunna erbjuda korta handläggningstider och en personlig serviceupplevelse. Välkomna till oss med ert ärende!
AAREON NORDIC CUSTOMER SERVICE - VI FINNS HÄR FÖR DIG
Som Xpandanvändare och kund hos Aareon dyker det ibland upp frågor eller så stöter du på ett problem. Vårt mål är att du ska känna att vi finns här och hjälper dig i dessa lägen.
Vi vill att kundservice ska genomsyra alla dina kontakter med oss och ge dig förutsättningar att använda vår produkt fullt ut.
Har du ett supportavtal hos oss så ingår alltid 15 minuters gratis support för användarfrågor!
NÄR DU VILL KOMMA I KONTAKT MED OSS
Hjälp oss hjälpa dig - när du behöver hjälp så ser vi gärna att du registrerar ett ärende på vår supportweb. Anledningen är att vi vill ha in så mycket information som möjligt att arbeta vidare med redan från start. Ju tydligare beskrivning desto bättre!
När något är brådskande är det bra om du först lägger ett ärende och sen ringer oss – då kan vi snabbt påbörja felsökning.
VÅR PROCESS
Alla ärenden som kommer in till oss hanteras i vårt ärendehanteringssystem. Vi klassificerar era ärenden efter typ;
- Frågor (service requests)
- Programfel (incidenter)
Samtidigt prioriterar vi också ärendet efter påverkan och allvarlighetsgrad. Vi gör en omfattande första analys och felsökning av det upplevda programfelet (incident). Det kan i många fall innebära att vi behöver kontakta dig och få mer information. Ibland ber vi även om att få koppla upp oss mot din dator för att se vad som händer på din skärm när felet uppstår.
Alla upplevda programfel är inte ett fel i sig. Skulle det gälla ditt ärende kommer vi att ta kontakt med dig och berätta hur du kan arbeta i programmet för att undvika att det händer igen. I de fall där vi konstaterar programfel och lösningen behöver tas fram av annan expertis kommer vi att se till att din incident hamnar i rätt händer.
När det gäller frågor (service requests) så jobbar vi såklart så fort vi kan för att du ska få hjälp!