
IXH – Content Manager
Svårt att få alla användare att jobba enligt en gemensam process? Med vår tjänst IXH – Content Manager hjälper vi er att nå ut till alla era användare. Få den senaste systeminformationen gällande Incit Xpand och er egen information om interna processer på samma plattform.
Samla all information – på en plattform
Fördelen med Content Manager är att få den senaste systeminformationen gällande Incit Xpand och den egna informationen om interna rutiner och processer på samma plattform. Med Content Manager får ni en egen sida på startsidan av IXH. Klicka F1 och kom direkt till er egen information! Med hjälp av länkar bygger ni sedan egna lathundar och kopplar samman dem med den senaste systeminformationen.
Få ett gemensamt arbetssätt
Ibland kan det vara svårt att få ett gemensamt, sammanhållet arbetssätt där alla vet hur de skall jobba. Genom att samla all information tillsammans med systeminformationen hjälper ni era användare att själva lära sig att hitta de rätta svaren. På så sätt kan ni minska frågor och onödiga mailkonversationer. Ge era användare det som behövs för att arbeta effektivt!
Rådgivning vid uppstart
I priset för tjänsten ingår rådgivning vid uppstart om hur ni bäst kan strukturera er information. Därefter bygger vi en sida, anpassad efter just era behov och struktur. Med rätt struktur kommunicerar vi enklare!
- SAMLA ALL INFORMATION – PÅ EN PLATTFORM
- FÅ ETT GEMENSAMT ARBETSSÄTT
- RÅDGIVNING VID UPPSTART
Vill du veta mer? Kontakta Jonna Grenfeldt
"Det är jättebra att ha våra lathundar i IXH, där de alltid är uppdaterade och tillgängliga. Det är bara ett ställe att uppdatera och alla vet att det som står där, är det som gäller!"
Anna Dybeck, verksamhetsutvecklare Stena Fastigheter