VI VÄRDESÄTTER DIN INTEGRITET

Cookies hjälper oss att tillhandahålla denna webbplats för dig.

Tekniska cookies

Tekniska cookies är viktiga för att göra ditt besök på denna webbplats användarvänligt och säkert. Därför kan du inte inaktivera tekniska cookies.

Cookies och spårning

Olika onlinetjänster från tredje part hjälper oss att berika webbplatsen med ytterligare funktioner. Dessa tjänster förbättrar användarupplevelsen genom att samla in statistisk information om besök på webbplatsen samt information om användarnas beteende (spårning). Därför skulle vi vara glada om du accepterar tillhörande kakor och spårning.

settings
analytics
analytics
linkedin
youtube

Detaljerad information om cookies och spårning

Detaljerad information finns på sidan Integritetspolicy där du kan aktivera eller inaktivera cookies och spårning under sekretessinställningar.

Incit Xpand

Fastighetssystem

Gemensamt

Incit Xpand's Grundmodul innehåller de funktioner och rutiner som utgör grunden för Incit Xpand. Grundmodulen erfordras oavsett vilka funktioner i Incit Xpand som väljs. I grundmodulen ingår bl.a. rapportgenerator och behörighetssystem.

Fastighetsbas
Hjärtat av Incit Xpands funktioner för fastighets- förvaltning. Här registreras all fastighetsinformation som t.ex. ytor, kontaktpersoner, dokument m.m.

Attest
Attest hanterar attester i modulerna Leverantörsreskontra, Projekt och Inköp.

CRM
CRM används för att man på ett enkelt sätt skall kunna  hantera sina prospekt, skapa utskick via SMS och E-post, hantera inkomna meddelanden och få uppgifter om sina  kunders aktiviter och samtal. Allt presenteras på ett överskådligt sätt på kontaktkortet.

Kulturhistoriska objekt
Modulen innehåller funktioner för registrering, klassificering, skötsel och underhåll av kulturhistoriska objekt.

Lagerhantering
Modul för intern lagerhantering. Hanterar lager- saldo för artiklar baserat förbrukning och inköp i modulerna Projekt och Inköp.

Ärendehantering
Ärendehantering hanterar arbetsflöden från hyra, drift- och underhållsmodulerna.

Projekt
Projekt innehåller funktioner för uppläggning av projekt samt inrapportering av utfört arbete, redovisning av statistik, faktureringsrutiner och tidsplanering.

Dokumentarkiv & Viewer
I dokumentarkivet lagrar vi information om alla dokument knutna till systemet. Dokument kan sedan kopplas till hyresgäster, fastighetsbasobjekt, projekt m.m. Med den inbyggda viewern kan vi visa merparten av de vanligaste dokumenttyperna, som t.ex. PDF, JPG, DWG,  DOCX m.m. Totalt har Incit Xpand stöd för över 250 olika filformat!

Blankettsystem
Systemdelen Blankettsystem används för att kunna skriva ut  olika typer av blanketter från Incit Xpand, t.ex. kontraktsblanketter  från Hyra eller besiktningsblanketter från Besiktning.

E-learning
Med E-learning kan du bygga olika frågeformulär som kan publiceras, t.ex. för E-learning och nöjdhetsunder­sökningar.

BIM-import
Funktion för att importera information från ritningar och BIM-modeller direkt till Incit Xpand. Exempel på information kan vara objekt, ytor och användningsområde.

Importverktyg
Med importverktyget förenklas importer och informationsöverföring. Funktionen stödjer import från Excel eller text-filer samt för att uppdatera och skapa ny data.

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig

Detta gäller ej supportärenden

 
Fyll i ditt namn
Fyll i företagsnamn
Fyll i din e-postadressFyll i din e-postadress
Fyll i ditt telefonnummer
Enligt GDPR ska du som registrerar dig i vårt formulär lämna ditt samtycke till behandling av dina personuppgifter. Med behandling avses här insamling, registrering, lagring, bearbetning inom vår marknadsavdelning.
Obligatoriskt fält
captcha
ny kod
Koden stämmer inte med bilden
Vänligen vänta, din data behandlas.
Tack för att du kontaktar oss!
to top