Cookies hjälper oss att tillhandahålla denna webbplats för dig.
Tekniska cookies är viktiga för att göra ditt besök på denna webbplats användarvänligt och säkert. Därför kan du inte inaktivera tekniska cookies.
Olika onlinetjänster från tredje part hjälper oss att berika webbplatsen med ytterligare funktioner. Dessa tjänster förbättrar användarupplevelsen genom att samla in statistisk information om besök på webbplatsen samt information om användarnas beteende (spårning). Därför skulle vi vara glada om du accepterar tillhörande kakor och spårning.
Detaljerad information finns på sidan Integritetspolicy där du kan aktivera eller inaktivera cookies och spårning under sekretessinställningar.
E-inköp
Att automatisera hela inköpsprocessen och låta anställda göra egna inköp kan spara mycket tid. Genom att sammanföra såväl leverantörer som ekonomisystem gör du all information tillgänglig i ett och samma system, vilket kan begränsa det manuella arbetet till ett absolut minimum. Det blir både bekvämt för de anställda och skapar en strömlinjeformad inköpsprocess för hela organisationen.
IT-hantering
IT som inte fungerar kan snabbt leda till irritation och ineffektivitet. Att omedelbart kunna göra en felanmälan eller beställa leveranser, utan att behöva lägga tid på att skriva e-postmeddelanden eller ringa telefonsamtal, gör medarbetare nöjdare. Genom att registrera allt på samma plats skapar du bättre överblick och full koll på var man befinner sig i processen.
Fler funktioner
Energihantering, grafik, analysverktyg, besök & reception, bokningssystem, inköp & ”Punch-Out” (stödjer säker onlinehandel), avtalshantering, besiktningar, objekthantering, nyckelhantering, realtidsmonitor, städhantering, flerspråksstöd, hyreshantering, enkäter & formulär, fakturaregistrering, skicka meddelande & CRM, lånehantering, e-learning.
Anmäl dig till något av våra webbinarier där vi berättar mer om fördelarna med ett Facility Management-system.
Anmäl dig här