VI VÄRDESÄTTER DIN INTEGRITET

Cookies hjälper oss att tillhandahålla denna webbplats för dig.

Tekniska cookies

Tekniska cookies är viktiga för att göra ditt besök på denna webbplats användarvänligt och säkert. Därför kan du inte inaktivera tekniska cookies.

Cookies och spårning

Olika onlinetjänster från tredje part hjälper oss att berika webbplatsen med ytterligare funktioner. Dessa tjänster förbättrar användarupplevelsen genom att samla in statistisk information om besök på webbplatsen samt information om användarnas beteende (spårning). Därför skulle vi vara glada om du accepterar tillhörande kakor och spårning.

settings
analytics
analytics
linkedin
youtube

Detaljerad information om cookies och spårning

Detaljerad information finns på sidan Integritetspolicy där du kan aktivera eller inaktivera cookies och spårning under sekretessinställningar.

extranet
01JUN2022

Event

Webbinar: Kommunicera mer effektivt med uPortal Extranet

Vill du också kunna kommunicera effektivt med kommunens verksamheter, dela dokument och enkelt få in ärenden?

Nya uPortal Extranet är en effektiv portallösning för kommuner, förvaltningsbolag och andra verksamheter utan direkt kontakt med dem som nyttjar lokalerna. Med uPortal Extranet kan de som arbetar i lokalerna enkelt göra sina ärenden online.

Full koll på alla fronter

Portalen förenklar digitalisering av processer, fungerar med fler nivåer i fastighetsbasen och stödjer fler fält än tidigare. Du kan hålla full koll på vad som är på gång och vem som ansvarar för vad. Att den dessutom är responsiv gör den till ett självklart verktyg för ärendehantering även för den som arbetar ute på fältet.

Från start till mål

I det här webbinariet visar vi hur uPortal Extranet fungerar och hur portalen kan spara både tid och pengar på allt från genomtänkt felanmälan och ärendehantering till kommunikation och utvecklad självservice för både dig som kund och dina kunder.

• Så fungerar uPortal Extranet
• Vilka olika funktioner är det som finns?
• Exempel på olika formulär för beställning och felanmälan
• Dokumenthantering med den nya funktionen uppladdning
• Flexibel och kostnadseffektiv implementering

Webbinariet är kostnadsfritt och hålls av Michael Andersson, Solution Manager Digital, och Niclas Petersson, Engagement Manager. Efter webbinariet får du också möjlighet att ställa frågor och få svar.

När? 1 juni 2022, kl. 14:00-15:00 - OSA: 31 maj kl. 10:00

ANMÄL DIG HÄR
to top