
Webbinar: En smidig lösning för fastighetsägaren och hyresgästen
Lägger du mycket tid på att administrera uthyrning varje månad? Vill du öka förståelsen för vad som händer i systemet och hos hyresgästen? Vill du ha tips om vad du kan automatisera i uthyrningsprocessen så att du istället kan lägga tiden på viktigare saker, som relationen till dina hyresgäster.
Med en bra hyresprocess underlättar du inte bara för dig själv och den egna organisationen – du gör samtidigt upplevelsen smidigare för era hyresgäster. Dagens hyresgäster gillar att kunna utföra sina tjänster online när de själva har tid.
Uthyrningsflödet från start till mål
I webbinariet går vi igenom hela uthyrningsprocessen – från ledig lägenhet och publicering av information om objektet till kontraktsskrivning, hyresavier och utflyttning – och ger tips på hur du kan automatisera den i Incit Xpand.
Helheten väsentlig
Vi tittar också på olika typer av information under uthyrningsprocessen och hur man genererar erbjudanden, hur en hyresgäst ansöker om en lägenhet och hur man besvarar ansökan. Det är viktigt att se till både administratörs- och hyresgästperspektiv för att få förståelse för helheten.
• Så säkrar du hyresprocessen
• Minska administrationen
• Exempel på andra smarta funktioner, som kreditupplysning och hur man kan jobba effektivt med kommunikation genom uthyrningsprocessen
Webbinariet är kostnadsfritt och hålls av Mustafa Al-Chalabi, Customer Engagement Consultant, och Henrik Ernefelt, Customer Engagement Consultant. Efter webbinariet får du också möjlighet att ställa frågor och få svar.
När? 14 juni 2022, kl. 14:00-15:00 - OSA: 13 juni kl. 10:00
ANMÄL DIG HÄR