VI VÄRDESÄTTER DIN INTEGRITET

Cookies hjälper oss att tillhandahålla denna webbplats för dig.

Tekniska cookies

Tekniska cookies är viktiga för att göra ditt besök på denna webbplats användarvänligt och säkert. Därför kan du inte inaktivera tekniska cookies.

Cookies och spårning

Olika onlinetjänster från tredje part hjälper oss att berika webbplatsen med ytterligare funktioner. Dessa tjänster förbättrar användarupplevelsen genom att samla in statistisk information om besök på webbplatsen samt information om användarnas beteende (spårning). Därför skulle vi vara glada om du accepterar tillhörande kakor och spårning.

settings
analytics
analytics
linkedin
youtube

Detaljerad information om cookies och spårning

Detaljerad information finns på sidan Integritetspolicy där du kan aktivera eller inaktivera cookies och spårning under sekretessinställningar.

upphandling 2019

Tjänster > Customer Engagement

Vägen till en lyckad upphandling

Det finns många anledningar till varför ett företag byter affärssystem. Behoven förändras när företaget har vuxit snabbt, etablerat sig i andra länder eller förändrat sin verksamhet på andra sätt. Oftast samverkar flera olika skäl till varför företaget bestämmer sig för att byta system.

Förberedelser och upphandling

Elitidrottare förbereder sig inför tävlingar, artister repeterar inför konserter och föredrag­shållare övar på sina tal. På samma sätt ökar chansen att lyckas med upphandlingen om ni gör det viktiga grundarbetet. Ta reda på vad företaget verkligen behöver så blir det lättare att göra ett bra val.

Nyckeln till en lyckad upphandling

Fastighets- och ekonomisystemet kan liknas vid företagets blodomlopp; det pumpar runt information till olika delar av företaget, syresätter arbetsprocesser och effektiviserar verksamheten. Ett bra af­färssystem tillgodoser företagets behov – nu och i framtiden.

När det gamla systemet inte längre klarar företagets behov, är det dags att se sig om efter något nytt. Ändå drar sig många för att byta system. Upphandlingsprocessen upplevs ofta vara krånglig, tidskrävande och dyr. Frågan är vad det kostar i tid, kraft och uteblivna intäkter att inte byta.

Denna guide innehåller råd och tips inför upphandlingen. Även implementeringen och förvaltningen av affärssystemet diskuteras. Vi tar upp det viktigaste i varje fas och de vanligaste fallgroparna. Företaget ska leva med det nya systemet under lång tid. Det är därför otroligt viktigt att välja rätt system, implementera på ett smidigt sätt och därefter utveckla systemet utifrån verksamhetens behov.

tregrundpelare

Fyll i dina uppgifter för att ta del av vår guide för en lyckad upphandling

 
Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fältVänligen skriv en fullständig e-post.
Obligatoriskt fält
captcha
ny kod
Koden stämmer inte med bilden
Vänligen vänta, din data behandlas.
Tack för att du kontaktar oss!
to top