Vi använder cookies

Aareon använder cookies för att erbjuda dig den bästa möjliga upplevelsen på vår webbplats. För mer information om vilken data som lagras hittar du i vår sekretesspolicy. Om du godkänner användningen av cookies klickar du på knappen "Jag accepterar".

logoAareon

frukostseminarie

Event

Välkommen till vårt frukostseminarium

Välkommen till vårt frukostseminarium där vi på Aareon Nordic bjudit in Stena Fastigheter och Fastighetsägarna Sverige att prata Self Service!

Till anmälan:

Klicka här


Agenda

Hur ser Stena Fastigheters roadmap ut gällande Self Service?

I rollen som verksamhetsutvecklare jobbar Pernilla med inriktning på utveckling av Stenas arbetssätt i kombination med IT implementationer samt projektledning. Pernilla får möjligheten att titta på helheten hur de hittar bästa stödet för verksamheten genom att definiera och effektivisera processer och systemlösningar.

Pernilla ansvarar för gruppen Verksamhetsutveckling som är en stabsfunktion och som jobbar utifrån ett koncerngemensamt perspektiv och ansvarar för att alla orter får det stöd som verksamheten behöver. Arbetet bedrivs från både Stockholm, Göteborg och Malmö. Pernilla Frödén, Verksamhetsutvecklingschef, Stena Fastigheter

Digital resa från pdf-blankett till molntjänst

Från pdf-blanketter till införande av en molntjänst som knyter samman externa parter med kunder och även den utmaning/utveckling vi har framför oss. Katja arbetar bland annat som Marknadsansvarig för Fastighetsägarna Dokument samt nationell koordinator för Fastighetsägarna Utbildning. Katja Kalda, Marknadsansvarig, Fastighetsägarna Sverige

Selfservice ger nöjdare hyresgäster

Telefonköer och blanketter tillhör en svunnen tid. Med självservicetjänster kan hyresgästen själv utföra sina ärenden. Webblösningen uPortal innebär att utvalda tjänster i fastighetssystemet digitaliseras.

Aareon tror mycket på uPortal eftersom självservicetjänster sätter hyresgästen i fokus för fastighetsägaren. En hyresgäst som kan utföra tjänster när det passar och får en bättre överblick innebär en nöjd kund. För fastighetsägaren innebär det minskade administrations och tid över för annat. Mikael Svensson, Nordisk försäljningschef, Aareon Nordic

25 april Stockholm
07.45-09.30 | Convendum, Regeringsgatan 30


26 april Malmö
07.45-09.30 | Malmö Börshus, Skeppsbron 2


27 april Göteborg
07.45-09.30 | Clarion Post, Drottningtorget 10

OSA: 17 april
to top